söndag 9 juni 2013

Sköna söndag



Gokväll i stugorna! Här har vi haft en trevlig söndag med kalasfika på förmiddagen och utflykt i det gröna på eftermiddagen. Synd bara att den förbankade myggen förtar lite av glädjen med att sitta mitt på en blomsteräng och fika.... Jajja, det är till att lära sig fika snabbt med ena handen samtidigt som man viftar ännu snabbare med den andra...hihi. Tänkte att ni skulle få se två av mina senaste loppisfynd, den lilla lampan och stolarna. Lampan ska jag ta till stugan där vi saknar ström. Stolarna gillar jag mycket och de är riktigt sköna att sitta i. Det är som ett härligt gung i sitsen. Imorgon gör jag sista dagen med eleverna innan skolavslutningen på tisdag. Känns riktigt skönt att snart gå på ledighet.

Trevlig kväll alla fina!

1 kommentar:

  1. Vad har du för matta under bordet? OCh var har du hittat den?? Har letat en svart matta att ha under bordet vårat LÄNGE nu....

    SvaraRadera