måndag 11 februari 2013

Nya kuddar i sjukstugan



Visst är det roligt när man hittar något man gillar på rea! Jag har precis fått hem ett gäng nya kuddar som jag shoppat till ett kanonpris. Kuddar har ju en förmåga att bli platta och trista efter ett tag när de används. Nu har vi nya fluffiga att kladda på ett tag innan de också mister sitt fluff...hihi. Två av mina nya kuddar har hamnat i soffan. De är lite metalliska i färgen och jag tycker att de gör sig bra tillsammans med lurvkuddarna. Här löser vi bara av varandra att dejta toastolen. Både jag och Hjärtat har avverkat magsjukan. Nu är det Älsklingens tur att ligga. Fyfarao vad trist det är! Hoppas bara att det inte tar om... Visst är det väl så att man inte kan smittas igen direkt på!? Det hoppas jag i alla fall men tar det säkra före det osäkra och pyschar klorin och överkonsumerar handsprit stup i kvarten.

Hoppas ni är friska och krya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar