måndag 10 december 2012

Mer jul i köket


Idag känner jag mig inte alls kry. Att gå från att ha spenderat ett drygt år i min egna hemmabubbla till att spendera dagarna tillsammans med typ hundra halvsnorig ungar blev tydligen för mycket för mitt immunförsvar...mutter. Ikväll blir det en tidig kväll och hoppas på bättring till morgonen för sjuk tänker jag då inte bli, så de så! Fler bilder från ett julpyntat kök får ni se idag. Jag gillar verkligen min fina glöggtunna med tappkran som jag fått av världens bästa mamma. I dörröppningen har jag hängt en mistel men den hänger så nära kanten att det är sällan någon passerar under den än mer sällan är det att man möts under den. Kanske lika så bra nu i snortider...hihi. Det är så kul att ni tittar in här hos mig och tack för era fina kommentarer!

Hoppas ni får vara friska!

3 kommentarer:

  1. Krya på dig.
    Nä just det ja, du var ju inte sjuk..... Hihi

    SvaraRadera
  2. Kurera dej med mammas huskur så kanske det inte blir värre. Det ser juligt och fint hos er. Vi längtar till julafton när vi ska vara hos er! Kram och God Natt!

    SvaraRadera
  3. Hej Hanna!
    Så trist att du åkt på en förkylning! Får hoppas att det är en mild sådan som går över fort. Mailade dig om armbandet imorse. Kul att du hittat nåt du gillar :) Så söt glöggtunnan med tappkran är. Har aldrig sett en sådan förut. Var kan man hitta en sådan? Krya på dig! Kram Marina

    SvaraRadera