tisdag 25 september 2012

En mjölkko i fönsterskåpet



Under sommarens loppisbesök har jag samlat på mig lite porslin att ha i mitt fönsterskåp. Eftersom skåpet är så grunt har det inte varit lätt att hitta delar som passar in. Jag vet inte hur många delar jag kommit hem med som varit för stora för att få plats. Det som jag förvara där nu är mest för syns skull men någon del har kommit till användning också. Senaste tillskottet är den lilla mjölkkon. Den tror jag absolut att jag kommer att använda eftersom vi gärna vill ha mjölk till kaffet även om jag till vardags använder betydligt mer lättdiskade mjölkkannor...hihi. Idag har vi varit och hälsat på hos min fina moster Hjärtat och jag. Vi hade med oss en liten present till henne eftersom hon är så go. Gott kaffe och en massa surr blev det också. 

Hoppas ni haft en fin dag!

1 kommentar:

  1. Åh så söt mjölkko :) Och jättefint skåp. Och jag gillar din nya färg på headern =)
    hoppas du får en bra dag.

    SvaraRadera