lördag 29 juni 2013

Framåt går det







Nu jädrar händer det grejer! Med hjälp av mina underbara föräldrar har vi nu haft möjlighet att dra igång utbygget av stugan. Min snälla morbror är byggare och han har varit hos oss i veckan och hjälpt oss igång och oj vad det går undan för en som kan sin sak. Nu har den lilla stugan, som förra våren fick sig ett "lyft", blivit nästan dubbelt så stor. Jag och Hjärtat håller oss mest i utkanten men lite har vi allt hjälp till med. I utkanten planerar jag inredning och skissar på trädgård och sånt kul. Mina projekt är dock en bra bit bort än men den som väntar på nåt gott...

Hoppas solen lyser på dig!

1 kommentar:

  1. alexandra forsgren4 juli 2013 kl. 05:04

    åh vad roligt att ni utvecklar stugan!! Du måste lägga upp bilder så att man får se hur det går! :)

    SvaraRadera