lördag 9 mars 2013

Den som söker finner


Bilder på mina fina koppar jag traderat hem för nästan inget alls. Anledningen till köpet av kopparna är att jag sedan tidigare hade fem koppar av samma sort. De fick vi med när vi köpte vår sommarstuga för ett par år sedan. Ända sedan dess har jag spanat på loppisar efter dessa koppar. Jag gillar mönstret på kopparna och fast än jag själv är en muggdrickare ville jag gärna ha fler än fem. Nu kan vi ha kaffebjudning med många gäster till sommaren...hihi. I går lämnade vi Hjärtat hos mormor och morfar. Idag åkte vi och hämtade henne och blev bjudna på både våfflor och sedan middag. Jag tror bestämt att jag har världens bästa och finaste föräldrar.

Mys pys ute i stugorna!

4 kommentarer:

  1. Vilka fina koppar, härligt när man gör fynd på tradera!
    Ha en mysig lördagkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka jättefin koppar! Så fint mönster!
    Roligt att få dem till fyndpris också!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara koppar!! Gillar både mönster, färg och form. Och kul att du kunde komplettera med fler från tradera :)
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  4. Visst är det kul när man fyndar!! :-) Härlig ljusburk du gjort!
    Ha det gott!!
    Pssst...kokostoscan är så där kladdigt god!! Hihi!!

    SvaraRadera