onsdag 9 januari 2013

Jobb, jobb å jobb

 


Uj uj uj... Här är det jobb hela dagarna. Hem och leka ett par timmar och sedan jobb igen till det är dax att sova. Så börjar allt om igen. Det är mycket att sätta sig in i på jobbet då man varit ledig drygt ett år. Här hemma har vi julen kvar än. Jag brukar alltid vänta till Tjugondag Knut. Så det gör jag även detta år. För övrigt har det inte funnits tid till utstädning av julen hittills. Det får jag allt ta tag i till helgen. Min fina orkidé, som jag fått av Älsklingen på Alla Hjärtans Dag för ett par år sedan, håller som bäst på att brista ut i blom. Härligt med lite fina blommor lagom till att allt julmys ska försvinna...

God Kväll alla fina!

2 kommentarer:

  1. Förstår att det måste bli som nytt när man varit ledig så länge!
    Vilka söta svampar du har i fönstret!
    Så kul när orkidéerna blommar om!
    Hade gärna behållt julen lite till jag med men här har vi slask o ler-gegga så inte så vidare mysigt då, skillnad om det är snö..

    Ha det fint!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Vansinnigt så fint ni verkar ha det i ert hus! När jag vinner på lotto tänker jag anlita dig som inredningsdesigner. :) Hoppas ni haft det bra alla dessa helger som varit, det ser då onekligen ut så. :)

    SvaraRadera