lördag 1 december 2012

Nu är det äntligen klart!

 






Det har tagit liiite väl lång tid men nu är Hjärtats rum klart. Vi har till och med hunnit med att pynta lite... Väggarna och taken har jag målat och den tapetserade väggen är tapetserad med PiP studios "Birds in paradise"- white. Tapeten har jag beställt från Tapetorama och det funerade utmärkt. Det mesta av inredningen är tillpiffade loppisfynd. Jag tycker att det är perfekt eftersom det på det sättet blir både billigare och mer personligt om än det tar lite mer av ens tid. Så småningom vill vi slipa upp golvet och behandla det på samma sätt som köksgolvet men det får vänta tills det blir dags att ta fram plankgolvet i matrummet... Så länge får det duga som det är och Hjärtat tycks trivas utmärkt i sitt nya lekrum. Sover gör hon fortfarande i sitt gamla rum, på övervåningen bredvid vårt rum, så länge hon sover i spjälsängen.  Idag julstökar vi med lite allt möjligt. Så härligt det känns att det snart är jul! Tycker inte ni det också!?

Trevlig lördag alla goa!

2 kommentarer:

  1. Åå så fint rum! Förstår att hon tycker om att vara där!
    Jättwhärligt attdet snart är jul! Önskar jag hade lite mer tid bara till att jukstöka. Har så mycket jag vill göra. :-)
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. så fint ni gjort!

    SvaraRadera