tisdag 20 november 2012

Porslin på höjden



Inspirerad av Idémakeriet har jag knåpat ihop ett litet blomarrangemag att ha på bordet i matrummet. Porslinet har jag loppat för ett par tior och mossan fick jag gratis från skogen... Kommoden har fått ta plats under klockan igen eftersom sekretären ska få stå i Hjärtats nya rum. Idag har vi varit med mormor på öppna förskolan. Efter det gick vi ut och åt lunch. Mormor bjussade, tack för det bästaste mamma! Än har inte tapeten till Hjärtats rum dykt upp. Jag tror att jag ska bli galen! Jag vill så gärna att det ska bli klart och nu är det bara tapeten som fattas. Jajja det är inget att göra åt det utan istället får vi pyssla med annat smått och gott i väntan på den. Nu ska jag titta in hos er andra här i bloggvärlden.

Hoppas ni har en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Tack själv för idag, jättekul att se hur roligt lillan har på öppna förskolan. Det värmde i mormorshjärtat när hon kom emot mig med sitt glada leende och sträkte armarna mot mig.
    Ditt nya alster ser vackert ut. Kanske man får önska sig nåt liknande!

    SvaraRadera
  2. Å vad fint du gjort!
    Håller tummarna att tapeten dyker upp snart.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilket fint arrangemang du gjort, så fyndigt att använda gammalt porslin. Du är verkligen så påhittig och hittar på nya grejer hela tiden.
    Visst är det kul att göra om barnrum...jag har blivit så inspirerad av att göra ett eget kök till vår tös. Hittat så mycket kul på styleroom. Tur nog skall vi till ikea i helgen....stackars sambon hehe. Jag kommer med mina ideér hela tiden och han bara jaja :)
    Vänta på saker måste vara det tråkigaste i HELA världen....ser fram emot att få se tapeten sen...jag har jättesvårt att välja bland alla fina. Vart hittade du din?

    SvaraRadera
  4. Du har en sak att hämta på min blogg!
    Kram

    SvaraRadera