lördag 17 november 2012

Från tofs till tassel




Ibland blir jag lite less på vår lilla stad. Det är sällan det går att hitta det man letar efter när det är något utöver vardagssaker som söks. Tack och lov för nätshopping! men ibland får man helt enkelt hitta på egna lösningar för att få det som man vill, med blandade resultat förstås. Nu var jag på jakt efter en liten fin tofs eller tassel som Maria Montazami skulle sagt. Jag är ingen stor tofs-fan men jag kände att jag behövde något för att piffa till sänbordet lite. Tror ni att det gick att hitta en fin tassel i vår lilla stad...nej. Jamen en liten halvtrist tofs hittade jag dock så den fick det bli. Väl hemma pimpade jag torrisen något och nu tycker jag att den andas lite mer tassel i bästa Maria Montazami-anda, eller vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vad fin den blev och vilken skillnad några pärlor gjorde.
    Ha en fortsatt bra söndag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det blev jättefint!
    Johanna, pysselochpapp.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tasseln blev jättefin, du är så fyndig av dig och hittar på så smarta grejer hela tiden *avis* ;)

    SvaraRadera
  4. Hej snuttan!
    Jag saknar er otroligt mycket, ska vi styra upp något på fredag?
    Puss

    SvaraRadera