tisdag 27 november 2012

Award

 

Tänk att jag har fått en award från MiSs KhAoS, så roligt tack för den! Inget får man dock gratis, 11 frågor ska kluras på och besvaras kanske är det därför jag dröjt med att berätta om min utmärkelse men måste ändå tillägga att jag är mäkta stolt...hihi. Ja just frågorna...
 
Vad gör Dig glad på en måndag?
Min älskade dotter, hon gör mig förövrigt glad varje dag.
 
Vad driver Dig att skriva på din blogg?
Bloggen startade jag som ett tidsfördriv under min mammaledighet, dessutom blir det som en dagbok att titta tillbaka i. Nu är mammalediheten snart slut men blogga tänker jag fortsätta med ett tag till.
 
Var skulle Du vilja bo om Du fick välja fritt..?
Jag vill bo nära min älskade familj och mina vänner. Just nu är det typ...här...
 
Stads- eller lanttjej..?
Absolut en lanttjej. Jag kan få lite panik om det är två före i kön till bankomaten...hihi
 
Vad är Din främsta tillgång?
Jag kan lite om mycket..
 
Vad skulle dina vänner säga vara Din främsta tillgång?
Ja det får ni fråga dem...
 
Favoritmat?
Kött
 
Någon känd person som inspirerar Dig?
Min pappa men han är ju dock inte så känd men vad gör väl det!?
 
Tror du på tankens styrka..?
Jag tror mer på handling
 
Var vill Du åka på din kommande semester?
Vill och vill men stugan ska byggas ut så där kommer vi nog att spendera stora delar av semestern
 
Vad är lyx för Dig?
Sovmorgon
 
Jahaja nu har jag fullföljt detta sedan är tanken att  jag ska ge awarden vidare till bloggar som jag vill uppmärksamma lite extra. Eftersom jag aldrig varit mycket för kedjebrev kommer jag inte att skicka min vidare till några utvalda utan jag ger den vidare till alla ni som varje dag bemödar er med att inspirera, fascinera och glädja mig med ert bloggande.

2 kommentarer:

  1. God morgon!
    Vad roligt att läsa lite om dig och grattis till awarden.
    Vad snyggt det blev med dina tofsar i den lilla granen. Såna skulle jag gärna ha hemma oxå, kanske jag skulle försöka mig på att göra några.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden. Har inte visat den för pappa men han blir nog glad när du nämner honom på det här viset! Mom

    SvaraRadera