tisdag 23 oktober 2012

Vinterhumör





Om det nu är vinter ute så kan det väl få vara lite vinter inne också. Mitt på köksväggen smackade jag fast en stor gammal handsmidd spik. På den kan jag nu hänga mina fina skolplanscher. Eftersom jag har ett gäng kan jag byta lite efter humör och nu kände jag att den här med de fina fåglarna på snötyngda kvistar passade perfekt. Idag har vi haft fikabesök. En liten go kille på dryga halvåret fick leka på golvet tillsammans med Hjärtat och det gick hur bra som helst. Ikväll blir det tv-soffan igen... Jag bara måste titta på Hollywoodfruarna om än Gunilla ger mig kalla kårar. Dessbättre gillar jag Maria, hon är ju helt underbar. Jag kan inte annat än att sitta och små-le hela tiden då hon är i rutan.

Gokväll alla goa!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar inte heller Gunilla. Hon har ingen som hällst verklighetsuppfattning. Men jag gillar alla dom andra. Maria är ju så gullig på nått vis, hon känns äkta. Hoppas allt är bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin plansch!
    Passade ju perfekt nu när det kommit lite snö!
    Jag har tyvärr inga alls..
    Håller med Maria är verkligen underbar!!

    Ha det fint!

    Kramar Liza

    SvaraRadera