måndag 1 oktober 2012

Kalasbestyr

Här är det som vanligt full fart... Idag har vi stökat med diverse kalasförberedelser. Hjärtat fyller nämligen 1 år på måndag och det ska vi fira i helgen. Ett par meter bullar är ett av dagens bestyr. När det kommer till bullbak är ju naturligtvis längder mer rationellt omän jag gillar småbullar bättre. Vi har också pysslat lite dekorationer men de är inte klart så det får ni se en annan dag. Jag hittade en kul nätsida där jag beställt endel tillbehör till kalaset vi får hoppas att de håller vad de lovar, att leveransen är snabb... Nu ska jag krypa i kojen. Imorgon kommer mamma och pappas lilla vovve och hälsar på. Det blir bra de, eftersom vi kan behöva lite städhjälp runt måltiderna numer...hihi.

Natti natt alla fina!

2 kommentarer:

  1. Mmm vad gott med vetelängder, det gör jag aldrig.
    Tänk vad tiden går fort, redan ett år :). Det blir en stor dag.
    Och så fint du har gjort på trappen.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Mumsigt! Har heller aldrig gjort längder!
    Hoppas ni hade ett härligt 1 års kalas!

    Ha´det gott!
    Kram Helén

    SvaraRadera