onsdag 3 oktober 2012

En tjuvtitt

Puh vilken dag... Massor att göra och en liten som bestämt sig för att det där med att sova på dagen är för fegisar...hihi. En hel del har vi hunnit i alla fall och kvällen har jag spenderat med sy och brodera en minikökshandduk i goda vänners sällskap... Det där med att brodera var något nytt. Jag hade träslöjd i skolan. Måste dock säga att det blev inte alldeles tokigt för att vara första försöket... Handuken ska hänga i det lilla köket som jag håller på att göra åt Hjärtat. Nu är det bara småfix kvar  så jag hoppas jag hinner få det klart till födelsedagen. Det vore ju kul om hon och hennes "polare" kunde leka med det på kalaset...hoho. Nu ska jag genast krypa i kojen och samla energi för en ny yrande dag.

Gonatt på er alla!

Published with Blogger-droid v2.0.9

5 kommentarer:

  1. Men det blev ju jättebra!

    SvaraRadera
  2. Men det blev ju jättebra!

    SvaraRadera
  3. Blev ju väldigt fin.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Vi vet ju att du är händig! Men som sagt var har jag aldrig sett dig brodera. Om du tränar så kommer du att bli lika duktig som mormor. Kram

    SvaraRadera
  5. FINT!! Va´kul hon kommer att ha det i sitt lilla kök!

    Kram Helén

    SvaraRadera