fredag 12 oktober 2012

Bilprovning till fredagsmys

Ikväll blir det bilprovning till fredagsmyset... Troligen en trevligare bilprovning än den man gör med bilen en gång per år eller ofta två gånger för vår del eftersom bilen börjar vara lite skruttig och saker börja slitas ut... Idag har vi varit i stan hela dagen. På förmiddagen träffade jag rektorn och samtalade om mitt uppdrag efter mammaledigheten. Det börjar närma sig... Den 1 december börjar jag om att jobba och då är det Älsklingens tur att vara hemma några månader med Hjärtat. En spronkarns ny dator fick jag med mig hem också. Något jag tycker alla lärare borde få och som jag länge saknat men som vi nu fått som arbetsverktyg, tack för det. Nä nu sprättar jag påsarna och slänger mig i soffan. 

Trevlig helg alla fina!

2 kommentarer:

  1. Du din lilla godisgris, men jag är inte så långt efter! Efter en god middag med trattkantarellsoppa i förrätt och karrèkotlett med kantarellstuvning( gula kantareler) i huvudrätt och kaffe med Vinettglass i efterrätt så är jag inte så långt efter. Dessutom tog vi en Sheridan´s till kaffet. !
    Kram min älskling!Pussa lilan!
    Va kul att träffen med rektorn blev positivt

    SvaraRadera
  2. Måste kännas skönt men samtidigt konstigt att börja jobba. Jag kommer ihåg att jag gruvade mig väldigt för att lämna tjejerna på dagis och inte finnas där 24h per dygn, men när jag väl börjat så var det riktigt skönt och jag fick som ny energi till barnen.
    Hoppas bilarna gick egenom besiktningen ;).
    Ha en skön lördag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera