torsdag 13 september 2012

Två hål i väggen




Efter mycket beslutsångest har jag nu satt upp en lite hylla på väggen i köket. Jag hittade den lilla tallrikshyllan på Puls, som är kommunens "återvinningsmarknad". Med lite färg blev den riktigt fin... På pingstkyrkans Second Hand hittade jag Melitta filterhållaren och i den fick "Hjärtan på tråd" hoppa ner. Assietterna är en present från min älskade syster. De kommer från Rörstrand och heter, mycket passande, Hanna... På bordet står en vacker blomma som jag fick av kära mor och far igår. Viter och finer! De vet vad jag gillar...hihi. Ikväll kommer Älsklingen hem. Det ser vi fram emot. Eftersom han fyller år på måndag blir det lite kalasande i helgen. Smörgåstårta har han önskat så smörgåstårta får det bli. 

Ha det gott alla goa!


2 kommentarer:

  1. Va fint det blev! Synd att vi inte kan komma på söndag. Din smörgåstårta brukar ju smaka MUMS!
    Vi får fira helgen efter med middag och vanlig tårta! Mamsen

    SvaraRadera
  2. Så fint du har och vilken tur att du räddade den fina talrikshyllan från sopberget.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera