måndag 24 september 2012

Måndagsbestyr






Måndag igen och nya bestyr... Mitt älskade lilla Hjärta går mer och mer. Hon ser för festlig ut när hon under total fokus stolpar fram. Idag tog hon rekordmånga (tio) steg innan hon återgick till att krypa. Krypandet går numer i turbofart när hon har något i sikte. Idag har vi putsat klart alla fönster... Det måste vara det tristaste jobbet, alla kategorier. Själva utförandet går ju riktigt bra men när man sedan tar tre steg bak för att kontrollera resultatet ser det inte alls ut som man skulle önskat...suck. Jajja det är i alla fall bättre än innan och det får jag väl nöja mig med. Vi har också fixat klart på Hjärtats rum. Innan helgen började vi att möblera om där. Hon har ett väldigt pyttigt litet rum och rummet har snedtak så det är inte det lättaste att få det både praktiskt och mysigt. så småningom ska hon få flytta ner på nedervåningen. Då får hon ett större rum och då slipper vi kanske ha leksaker över hela huset...hoho. Nu ska jag surfa runt efter lite inspiration och sedan kojen.

God kväll i stugorna!

2 kommentarer:

  1. Gokväll!
    Vad mysigt hon har på sitt rum erat hjärta och vad kul att hon börjar ta fler och fler steg.
    Det där med att putsa fönster skulle jag oxå behöva ta tag i, ser ju knappt ut. Brukar oftast leja bort det men vi får se hur det blir denna gång.
    Ha nu en fortsatt bra vecka, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Va mysigt det blev. Mamsen

    SvaraRadera