onsdag 19 september 2012

Höstplantering


Lite höst har jag planterat i urnorna på var sida om bron. Naturen lyser i höstens alla färger så det är riktigt vackert ute.  Idag har vi varit och hälsat på en kompis och hennes lilla dotter. Hennes dotter är ett drygt halvår äldre än Hjärtat men de lekte riktigt bra ihop i alla fall. Ikväll blir det till att färga håret och toppa luggen lite. Vi ska nämligen till fotografen på fredag och föreviga oss. Jag är inte alls förtjust att hamna på bild, tycker själv att jag är tjusigare i verkligheten...hihi. Sedan blir det soffan och Bonde söker fru... Förra onsdagen missade jag det hela. Tycker att den äldre bonden med det grå skägget verkar så härlig. Jag antar att det blir till att sitta med kudden i knät. Såna där skämsprogram är småjobbiga att titta på men svåra att låta bli tycker jag.

Ha en fin kväll alla söta!


2 kommentarer:

  1. Fint du har planterat. Att besöka fotografen brukar jag oxå bäva lite för men jag tror du kommer bli en riktig pingla på bilderna.
    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Fina planteringar!! Snyggt m äpplena som lyser upp!
    Kram Helén

    SvaraRadera