söndag 2 september 2012

Efterlängtad kräm



Aha, krusbärskräm med en gnutta hallon i -check! Förra året vid den här tiden var jag i slutet av min graviditet och virrigare än någonsin. Då torrkokade jag krusbärskrämen så att det var grå tjock rök i hela köket och jag grät floder över att jag förstört krämen, uj uj uj... Nu lyckades det bättre och jag längtar redan till morgondagens frukost. Buskar är klippta och sekatör pajad. Trädgårdsbelysningen är på plats efter evigt letande efter skarvsladdar. Varför är det ständigt en bristvara av dessa!? Nu blir det att krypa upp i soffan och njuta av att det är söndag, alltså vilodag...hihi.

Må gott alla goa!

1 kommentar:

  1. Åh vad gott det såg ut, älskar krusbär.
    Skönt att ha höstfixat i trädgården.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera