söndag 26 augusti 2012

Lampa blir lampa



Oj oj oj vad regnet öser ner... Av en gammal trasig fotogenlampa har jag gjort en vanlig lampa. Jag pillade helt enkelt bort en del saker för att få plats med lamphållaren. Den blev riktigt mysig tycker jag. Jag ställer ut den på min pysselavdelning på gårdsloppisen. Blir den inte såld där tror jag att den ska få pryda här hemma istället. Gårdsloppisen har varit stängd i snart en månad nu  eftersom vi flugit runt en massa. Den kommer att vara stängd ett par dagar till efter som vi ska ta en liten tur till Hjärtats farfar och bonusfarmor. De bor på en stor vacker gård med får, hundar och katter. Lite Bullerbykänsla är de allt att vara där...hihi.

Hoppas ni har det bra!

2 kommentarer:

  1. Jag blir stolt över din påhittighet och energi!
    Ta det lungt hos svärfar och vila och mys!
    /mamsen

    SvaraRadera
  2. Hallå där!

    Men himmel så fin den blev!
    Blev väldigt sugen på att försöka göra nåt liknande själv!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera