måndag 25 juni 2012

Mera tradera


Som jag berättade igår fick jag en liten shoppingdjävul i mig när jag provade Tradera för första gången i början på förra veckan. De här söta dojjorna är ett av alla fynd och kanske det jag är mest nöjd med. De är lite för stora än men snart så. Hjärtat har haft dem på sig när hon pinnat runt i sin gåstol idag och synts så nöjd ut över sina nya fina dojs... I övrigt har vi inte gjort många knop idag. Jag har dock börjat pilla lite med ett flaggspel som jag fått en beställning på. Lillkillen som ska ha det har själv varit med och bestämt tyger... Jag är ju mycket för att matcha och nu får jag tänka lite outside the box. Han ville kombinera tyger som jag inte själv hade kombinerat ihop. Resultatet blir säkert jättebra och roligare än om jag själv valt men i min hjärna blir det lite kortslutning...hihi. Jajja jag ska knåpa vidare på det hela ikväll så får vi se hur resultatet blir.

En riktigt skön kväll alla fina!


2 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Ojoj så fina saker du budat hem, har inte provat Tradera än o nu vågar jag nog inte heller eftersom jag kanske oxå blir heelt bananas av allt fint! ;)

    Söta som socker är både vovven o din lilla tjeja!

    Ha det fint!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Blir spännande att se! Ja han har sina idéer den lille. Haha. Blir nog bara bra innan slutet tror jag nog.

    SvaraRadera