fredag 1 juni 2012

Fynd kan vara närmare än man tror





Hoho har ni sett! Vi gick till grannen för att leverera bullarna och dricka kaffe och jag fick med mig en låda full med gamla charmiga klänningar som jag ska försöka sälja på min loppis. Bilderna visar några av dem... Jag gillar speciellt den blåblommiga. Den tror jag att jag ska behålla själv. Kanske kommer det ett tillfälle då jag får användning för den. Tänker mig den med ett vitt skärp i midjan. Värst är att de är sydda av polyester... Det känns så otrevligt mot kroppen tycker jag. Jag fick också med mig en fin hattask och en stor spånkorg... Det lönar sig att baka bullar...hihi.

Härlig fredag alla fina! 

1 kommentar:

  1. Om du inte talat om vars du fått dem ifrån kunde man tro att kom från din farmors garderob från sextitalet. Mamsen

    SvaraRadera