tisdag 1 maj 2012

Ring, ring...


Efter att vi röjt i ladugården hittade jag ett gäng såna här gamla kulttelefoner... Av någon anledning hade gårdens förra ägare samlat på dessa. Finns det något i dem som kan vara värt att ta rätt på tro!? Hmm... jag har då lagt dem på min loppis nu men en tog jag reda på och tvättade upp. Tänkte att Hjärtat kunde få ha den att leka med. Det kan ju vara bra att barn idag lär sig att man inte alltid haft en "liten dator" till hjälp när man skulle ringa. Väggsladden klippte jag bort för att inte inbjuda till att testa stoppa den i vägguttaget. Nu står den på kommoden i matrummet då hon inte leker med den. Jag tycker att den är rätt fin där...

Hoppas ni har det bra ute i stugorna!

1 kommentar:

  1. Du är så påhittig:-) kan du inte lägga undan en till Ludde, tror att han skulle gilla att leka med en sådan gammal telefon + att du hade en poäng med att de behöver lära sig hur en telefon såg ut när vi var små:-) Love You!!

    SvaraRadera