lördag 5 maj 2012

Öllampa eller inte, ikväll ska jag gå ut!


Trots att inte öllampan behagar lysa över Lappland tänker jag i alla fall gå på krogen ikväll för första gången på ett och ett halvt år. Denna trevliga aktivitet tänker jag dela med min älskade syster som kommer upp från Umeå. Karlarna får vara hemma och sköta de små och vi ska ha så roligt så roligt bara vi två...hihi. Om vi nu inte klockan nio i vanlig trött mamma ordning börjar gäspa och längta efter sängen. Vi får väl se hur det går... Klädseln blir inte mer avancerad än så här. Ett par gamla jeans som är lite lagom trång efter att graviditetskilona ännu inte bara mirakulöst ramlat av. Ett par gamla trotjänare i form av ett par kilklacksdojjor från Vagabond. Kilklack är ju stabila och bra att trampa runt i om vägen nu skulle börja vingla något...hoho. Åsså en t-shirt från Lindex som jag i all hast fick med mig hem under en snabbshopping för ett par dar sedan. 

Önskar mig själv trevlig kväll och lycka till!


1 kommentar:

  1. Åh va kul!
    Hoppas ni får en trevlig kväll!
    Och outfiten ser jättesnygg ut!

    Tack för tips angående hönan/ruvning!
    Har som sagt inte haft någon som lagt sig förut, ska bli spännande o se om hon håller ut o om det blir nåt!

    Ha det fint!

    Kramar Liza

    SvaraRadera