söndag 27 maj 2012

Morsdagsrosor och matchande rygg



Oj vilket fantastiskt väder vi haft idag. Efter förmaning från min käre mor smorde jag in mig med Hjärtats solskyddsfaktor lite bit och fläckvis innan jag gick ut idag... Det visade sig att det var väldigt effektivt för de delar jag inte smort in är numer lika röda som de vackra morsdagsrosorna jag fick i morse. Dessutom har jag handspår på skulderbladet...hihi. det syns tydligt var jag inte nådde längre med smorningen... Jag har grävt och kärrat jord till min köksträdgård idag så nu kan jag börja plantera...hurra! Min älskling överraskade med gofika, kaffe och en underbart gullig och smarrig tårta förutom att jag också fick de fina rosorna som jag redan nämnt. Så härligt att få ytterligare en dag i kalendern att fira. Det gillas starkt!

Härlig morsdag alla mammor och alla andra också förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar