lördag 26 maj 2012

Hurra vad jag har det bra!



Igår firade vi morsdag i förskott med en stor härlig ros och jordgubbstårta hos min älskade mamma och pappa. De är de bästaste av de bästa mina föräldrar. Idag ska vi ut och åka trailerbil med Älsklingen. När jag tänker efter har jag nog aldrig åkt lastbil så det ska bli spännande att åka med en sväng. Jag har som alltid inbillat mig att det är liiite mäktigare att åka runt och se ner på alla små bilar man möter än att sitta i den mötande bilen och måsta se upp på dessa stora "monster". Ibland önskar jag att de hade en helt egen vägbana att ta sig fram på. Speciellt när det är vinter, halkigt, snörök och vägen är krokig och jävlig... Jajja nu ska vi inte tänka på det för nu är det sommar och imorgon är det min allra förstaste egna morsdag någonsin och den tänker jag spendera med min alldeles egna älskade lilla familj... Känns faktiskt helt underbart!

Hoppas ni har det underbart ni med!

1 kommentar:

  1. Så härligt, synd att jag inte kunde vara med er igår:-(

    Själv har jag valt ut min aldeles egna morsdags/födelsedagspresent idag, en aldeles sprillans ny cylkel:-) så när L vaknar ska vi ut å provcykla...

    Pussar från du vet vem;-)

    SvaraRadera