måndag 28 maj 2012

Grand opening




Nu är skyltarna nerspettade bredvid vägen och dörren till min loppis står öppen. Bara att vänta in kunderna då...hihi. Eftersom Älsklingen köpte gården med inventarier fanns det en hel del grejer... När jag sedan flyttade hit åkte det mesta sakta men säkert ut i detta lilla hus. Vi har alltid kallat det "loppisen" eftersom tanten som bodde på gården innan också hade loppis där. Förra sommaren hade vi premiär för vår loppis mest för att försöka bli av med allt rat och för att sedan kunna göra nåt roligare av huset men eftersom det var så kul att ha loppis har jag åter igen samlat ihop ännu mer grejer att försöka sälja. Något större arbete med det är det inte heller eftersom jag har en betalahärburk, affärerna sköter sig i princip själv... Det ska också bli kul att se hur det går för min lilla loppis makeover-hörna. Kanske blir någon ispirerad eller kanske rent av handlar nåt som jag knåpat ihop. Det mesta är tillverkat av loppade saker. Så har du vägarna förbi sväng in och ta en titt vettja!

Mys och må!

1 kommentar: