torsdag 3 maj 2012

Annat kommer in



Nuså har jag lampan och skåpet på plats. Lampan blev rätt mysig. Den ser lite ut som en manet där den hänger och det böljar i trådarna. Den är gjord av en gammal lampstomme som jag lindat med remsor jag rivit av ett gammalt lakan. Sedan har jag fäst remsor i olika längder runt stommen. Skåpet levererade Hjärtats mormor och morfar idag. De har även lämnat kvar det här yrvädret som ska stanna hos oss en vecka medan de själv förlustar sig på Mallis... Riktigt vad jag ska stoppa i skåpet vet jag inte än men det löser sig säkert...hihi. Just nu står bara min lilla söta teservis som jag ärvt efter min fina farmor där. Den höll ju på att förolyckas igår men klarade sig med nöd och näppe. I skåpet står den säkrare hoppas jag och dessutom slipper jag nöta på dammtrasan lika mycket. 

Mys och må stora som små!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar